پارچه های ضد حریق در چه حوزه های کاربرد دارند؟

پارچه های ضد حریق

مقدمه بر شناخت پارچه های ضد حریق

بی شک پارچه های ضد حریق از کارایی ویژه ای برخوردار هستند. این نوع پارچه های مرغوب در بسیاری از صنایع حساس دارای کاربرد خواهند بود.

این جنس از پارچه ها از مرغوب ترین مواد اولیه موجود تهبه می شوند و توسط تولیدکنندگان معتبر تولید خواهند شد.

در ادامه این مقاله به برخی از کاربرد های برزنت های مرغوب توسط فروشگاه شهر چادر جهت راهنمایی بیشتر مخاطبان اشاره شده است.

 

مجموعه اترس گروپ از جمله مجموعه های تخصصی تولید و عرضه انواع محصولات برزنتی است که زیر مجموعه اترس چادر محسوب می شود. گروه تولیدی اترس چادر در کنار فعالیت های گسترده خود در حوزه پارچه ها و انواع محصولات برزنتی فعالیت های گسترده و بزرگی هم در حوزه سازه های اسپیسی هم دارد.

پارچه های نسوز

پارچه های برزنت نسوز، از مقاومت بسیار بالایی برخودار هستند. به همین علت نه تنها در صنایع ساخت انواع چادر های امدادی و چادر های ترانزیتی استفاده می شوند، بلکه در صنایع حساس تر نیز از آن ها استفاده خواهد شد.

البته باید توجه داشت که این محصولات در انواع متفاوت و طیف مقاومت گسترده تولید می شوند. در واقع با افزودن برخی مواد یا لایه های پارچه ای مخصوص مقاومت و دوام این نوه پارچه ها افزایش می یابد.

سایر کاربرد های برزنت های نسوز

با توجه مطالب فوق، علاوه بر کاربرد انواع برزنت های مرغوب در تولید چادر های امدادی، چادر های نظامی و چادر های ترانزیتی در سایر صنایع نیز استفاده خواهند شد.

در ادامه به برخی از کاربرد ها برزنت های مذکور اشاره شده است.

  • تعبیه به عنوان عایق در قالب های ریخته گری
  • پوششی محافظ در صنعت جوشکاری
  • پوششی با دوام و مناسب برای کوره ها
  • کاربرد به عنوان عایق و پوششی برای صنایع ساختمانی
  • پوشش دهنده سطوح داغ و با حرارت بالا
  • نوار درزگیر برزنتی
  • برزنت مورد استفاده در دستگاه های دمنده و مکنده که به عنوان لرزه گیر استفاده می شود.

نتیجه گیری

در این مقاله به انواع کاربرد این  محصول پرداخته شد. بنابراین باید در نظر داشت با توجه به نوع مصرف از پارچه های ضد حریق مرغوب تهیه شود.

همچنین جهت خرید بهترین و مرغوب ترین نوع پارچه های برزنتی توصیه می شود با نمایندگان فروش اترس گروپ تماس گرفته و جهت بازدید از سایر محصولات به فروشگاه اترس چادر مراجعه فرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *