بررسی کارایی برزنت روکش لوازم آزمایشگاه

اترس گروپ

ساختار روکش برزنت روکش لوازم آزمایشگاه

برزنت روکش لوازم آزمایشگاه یکی از ویژه ترین نوع برزنت ها محسوب می شود. به طور معمول در ساختار این نوع از پارچه ها از الیاف کورتکس، پلی کرینات و لاستیکی استفاده خواهند کرد.

پارچه های برزنتی مذکور، به عنوان پوشش و محافظ بر روی سطح دستگاه های گران قیمت آزمایشگاهی قرار می گیرد تا از نفوذ انواع آلودگی ها به داخل دستگاه جلوگیری کند.

بررسی کاربرد محصول

همانطور که اشاره شد، برای محافظت از سلامت دستگاه های گران قیمت داخل آژمایشگاه و سایر تجهیزات پزشکی از روکش های برزنتی استفاده خواهد شد. همچنین می بایست در نظر داشت جهت جلوگیری از ورود ترکیبات بیولوژیکی به داخل دستگاه ها، می بایست از روکش های فوق استفاده شود.

کاربرد این محصول تنها به جلوگیری از ورود آلودگی ها به داخل دستگاه نخواهد شد، بلکه از دستگاه ها در برابر نفوذ انواع ماده سیال جلوگیری می کند. همچنین این نوع پارچه از دستگاه ها در برابر آتش و حرارت بالا نیز محافظت خواهد کرد.

ویژگی های بارز پارچه مذکور

این نوع پارچه همچون سایر پارچه های برزنتی دارای ویژگی های منحصر به فردی خواهد بود. با در نظر داشتن کاربرد های این نوع روکش ها، جایز است که از ویژگی های زیر برخوردار باشند.

  • مقاوم در برابر نفوذ هر نوع سیال
  • غیر قابل اشتعال و مقاوم در برابر حرارت بالا
  • عدم نفوذ پذیری رطوبت و گرد و غبار
  • مقاوم در برابر دما بسیار پایین
  • دارای استقامت بالا در برابر تابش نور آفتاب
  • مقاوم در برابر عوامل پوسیده کننده و مخرب

خلاصه مطالب

به علت آنکه نفوذ برخی ترکیبات در دستگاه های فوق تاثیر مسستقیم بر پاسخ آزمایش دارد، استفاده از برزنت روکش لوازم آزمایشگاه از ضرورت های هر آزمایشگاهی محسوب می شود. همچنین می بایست در نظر داشت که برای تهیه این نوع محصولات به فروشگاه های معتبر و ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش مراجعه نمایید.

فروشگاه اترس گروپ یکی از عرضه کننده های انواع محصولات برزنتی و ارائه دهنده انواع خدمات پس از فروش می باشد. همچنین می توانید جهت کسب اطلاعات بیشتر با نمایندگان و کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *