پارچه برزنتی

اترس گروپ

معرفی چند پارچه برزنتی پر کاربرد:

انواع ویژگی ممتاز چادر لمینت یکی از محصولات زیر مجموعه پارچه برزنتی: گروه تولیدی اترس چادر اولین و معرف ترین گروه تولیدی و عرضه کننده انواع محصولات برزنتی در کشور. سایت های شهر چادر، اترس گروپ و اسپیس فروش از جمله سایت های زیر مجموعه این گروه تولیدی تخصصی هستند.

 

انواع ویژگی ممتاز چادر لمینت:

این پارچه جزء دسته ی محصولات  به روز و مدرن است. پارچه ی برزنت لمینت دارای عرض های متفاوتی است که  حداقل ضایعات را در زمان مصرف آن به جا میگذارد. این برزنت ها دارای چندین لایه ی پلاستیکی می باشند. انعطاف پذیری این محصولات از ویژگی هایی است که نباید از آن چشم پوشی کرد. همین ویژگی سبب شده از آن برای پوشاندن حجم ها و اندازه های نامنظم  استفاده کنیم. چادرهای لمینت در طرح ها و رنگ های مختلفی در دسترس می باشد.

این برزنت زیبا از الیاف پلی اتیلن با تراکم زیاد روکش میشود. تولید این پارچه به نحوی پیشرفته میرود که آن را در برابر حرارت مقاوم نموده و طراحی بسیار دقیق و کاربردی دارد. پارچه برزنت لمینت در بسیاری از زمینه ها مورد استفاده قرار میگیرد. چادر لمینت ، روکش خودرو ها، سایبان و چادر های مسافرتی و … تعدادی از آن  موارد می باشند.

 

کاربرد و مزیت های برزنت ۳لا۶لا

کاربرد و مزیت های برزنت ۳لا۶لا: از لحاظ استقامت و دوام، برزنت ۳لا ۶لا  جایگاه بسیار مطلوبی در بین دیگر برزنت ها دارا میباشد. مقاومت این پارچه در برابر سایش و هوا زدگی بسیار بالا میباشد. مواد مرغوب به کار رفته درتولید این نوع برزنت، مانع از اکسید شدن و فرسایش زودهنگام این پارچه میشود.

بنابراین هنگامی که سخن از محصولاتی میباشد که در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار میگیرند، عمرو دوام بالای آن در برابر پوسیدگی های شیمیایی بسیار مد نظر میباشد. این پارچه خود به صورت عایقی با قدرت بالای نفوذ ناپذیری در برابر بارش های فصلی و تغییرات جوی عمل میکند. به گونه ای که با عملکرد بهینه ی خود پوششی صد درصد ایمن و مطمئن میباشد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *