همه چیز درباره پارچه برزنت خام

بررسی پارچه برزنت خام

پارچه برزنت خام یکی از سایر محصولات برزنتی شناخته شده است. مواد اولیه پارچه برزنت خام از پلی استر و کرباس تهیه خواهد شد. به همین علت تمامی پارچه های برزنتی از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخودار هستند.

پارچه برزنتی خام خاصیت کشسانی مشخصی دارد و همچنین در برابر پوسیدگی مقاوم است. این نوع از پارچه های برزنتی در اندازه مختلف تولید و عرضه می شود.

فروشگاه اترس چادر تولید کننده انواع محصولات برزنتی است و به جهت افزایش اطلاعات مخاطبان خود به بررسی کامل پارچه های برزنتی خام پرداخته است.

مشخصات پارچه های برزنتی خام

پارچه های برزنتی نیز همچون سایر پارچه های مستحکم دارای مشخصات ویژه ای هستند. در واقع علاوه بر مقاومت بالا، خاصیت کشسانی و دوامی که دارند، از سایر ویژگی ها برخودار می باشند. در ادامه به برخی از مشخصات پارچه های برزنتی خام اشاره شده است.

  • این محصول به نام برزنت سفید شناخته می شود.
  • برزنت خام در محدوده وزنی ۲۰۰ تا ۵۰۰ گرم متر مربع تولید خواهند شد.
  • عرض پارچه های برزنتی مذکور، یک تا دو متر نعیین شده است.
  • این نوع از پارچه برزنتی، تنها به رنگ سفید تولید می شود.

موارد مصرف پارچه های برزنتی خام

برزنت خام به نام صنعتی پارچه برزنتی سفید شناخته می شود. محصول مذکور دارای کاربرد و مصارف متعددی در صنایع مختفاوت می باشد.

بنابراین در ادامه مطالب به کمک تیم حرفه ای اترس گروپ به برخی از کاربرد های پارچه های برزنتی اشاره شده است.

  • استفاده در ساخت سایبان ها و چتر ها
  • کاربرد در تولید روکش های محافظ اتومبیل
  • دارای مصارف متعدد جهت تولید آستر و پرده

پارچه برزنتی خام چند لایه

پارچه های برزنتی خام با توجه به کاربرد های متعددی که دارند، در برخی موارد جهت افزایش مقاومت و دوام آن ها لایه های متعددی با ویژگی های مختلف به آن ها اضافه خواهد شد.

در واقع طبق سفارش مشتری و وابسته به نیاز، می توان تعداد لایه ها را در تولید پارچه های برزنتی خام تغییر داد.

نتیجه گیری

پارچه برزنت خام یکی از محبوب ترین نوع پارچه های برزنتی شناخته شده است. همانطور که اشاره شد، دستیابی به هر نوع پارچه برزنت خام طبق سفارش مشتری به سهولت صورت خواهد گرفت.

همچنین توصیه می شود برای بازدید سایر محصولات برزنتی به فروشگاه اترس گروپ مراجعه کرده و از خدمات پس ار فروش آن بهره مند شوید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *