مقاوم ترین چادر برزنتی

چادر برزنت ی

مقاوم ترین پارچه های برزنتی

چادر برزنتی ۳ لا ۶ لا یکی از پر فروش ترین محصولات و پارچه های برزنتی هستند. این نوع برزنت به علت ضخامت، مقاومت و دوام بسیار بالایی که دارند جهت تولید و ساخت چادر های ترانزیتی، چادر های امدادی و پوشش سقف ها کاربرد دارند.

این نوع پارچه ها دارای مقاومت بسیاری در برابر نفوذ آب هستند و بنابراین مناسب ترین گزینه برای ساخت چادر های مسافرتی مورد استفاده در مناطق پر بارش خواهند بود.

برزنت های چند لایه

برزنت های ۳ لا ۶ لا دارای منافذ برای عبور هوا هستند. از این رو چرخش و گردش هوا به راحتی در این پارچه ها صورت می گیرد. درخواست زیاد این چادر ها موجب شده است که تولیدکنندگان در رنگ های متنوعی به تولید این محصول بپردازند.

بررسی ویژگی های این پارچه

همانطور که اشاره شد، این چادر ها دارای تنوع رنگ و مقاومت بسیار بالایی هستند. بنابراین جهت تکمسل اطلاعات فوق، در ادامه مطالب به سایر ویژگی های این پارچه ها اشاره خواهیم کرد.

  • جلوگیری از نفوذ آب به داخل
  • مناسب برای تولید سایبان
  • مقاوم در برابر عبور نور خورشید
  • مستحکم در برابر پوسیدگی
  • مقاوم در برابر رطوبت

خرید برزنت چند لایه چادر برزنتی

جهت خریداری پارچه برزنت ۳ لا ۶ لا می توانید به فروشگاه های معتبر تولید کننده مراجعه نمایید. با خرید این پارچه ها از تولیدکنندگان می توانید هزینه کمتری را صرف نمایید. بنابراین می توانید جهت دریافت اطلاعات بیشتر از محصولات منتخب با کارشناسان فروش همین سایت تماس حاصل فرمایید.

 

ما در مجموعه اترس گروپ در تلاشیم تا با کیفیت ترین محصولات برزنتی را برای انواع نیازهای مردم کشورمان ایران آماده و مهیا کرده و بتوانیم به تولید کننده ای بی رقیب در این  کار تبدیل شویم.

همچنین مجموعه اترس چادر که شعبه اصلی اترس گروپ به حساب می آید در سال های اخیر تواسته به بزرگترین و معتبر ترین کارگاه تولیدی محصولات برزنتی در کشور تبدیل شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *