نگاه و بررسی کاربرد پرده توری مگنتی

چادر برزنتی 2

بررسی کاربرد پرده توری مگنتی

یکی از پر کاربرد ترین محصولات در فصل تابستان، پرده توری مگنتی یا مگنتینگ است. در فصل های تابستان و بهار، حشرات بسیاری به داخل منزل، مغازه یا شرکت ها رویت می شوند. جهت جلوگیری و ایجاد مانع برای ورود این حشرات آزاردهنده از توری های آهنربایی استفاده خواهد شد.

این محصول پر فروش در اندازه های متنوع و ابعاد مختلفی تولید خواهند شد. در واقع این امکان وجود دارد که برای پوشش دهی درب ورودی منازل نیز از این پرده ها استفاده شود.

خرید پرده مغناطیسی مغازه

در فصل تابستان جهت جلوگیری از ورود حشرات آزاردهنده در مکان ها پر رفت و آمد از پرده های مغناطیسی استفاده خواهد شد. در صورت استفاده از این پرده ها پس از ورود یا خروج افراد پوشش مذکور به سرعت بسته خواهد شد و اجازه ورود به حشرات را نخواهد داد. البته یکی از نواقص اصلی این پوشش ها عدم چرخش هوا است, به همین علت استفاده از توری های مگنتی بسیار خوشایند تر خواهد بود.

قیمت درب توری مغناطیسی

همانطور که اشاره شد، این پرده ها و توری ها در ابعاد بسیار متنوع قابل تهیه هستند. بنابراین وابسته به اندازه و ضخامت مورد نیاز، قیمت تهیه پرده توری مگنتی متغیر خواهد بود. البته با در نظر داشتن میزان مقاومت و کیفیت بالا این محصولات صرف هزینه های بالا جهت تهیه آن ها بسیار به صرفه خواهد بود.

بنابراین می توانید جهت خریداری و سفارش این محصولات با کارشناسان فروش همین سایت ارتباط برقرار کرده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران خرید مربوطه در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *