مصارف اصلی چادرهای برزنتی

مصارف چادر های برزنتی

مقدمه

محبوبیت و مصارف چادر های برزنتی کاملا مشهود است. در واقع با توجه به مقاومت و کیفیت بالا در مقابل قیمت مناسب این محصولات، مصارف چادر های برزنتی دور از انتظار نمی باشد.

به همین علت با توجه به تمامی ویژگی های این محصولات، در ادامه توسط تیم اترس گروپ به معرفی اصلی ترین کاربرد این محصولات خواهیم پرداخت.

مجموعه اترس گروپ از جمله مجموعه های تخصصی تولید و عرضه انواع محصولات برزنتی است که زیر مجموعه اترس چادر محسوب می شود. گروه تولیدی اترس چادر در کنار فعالیت های گسترده خود در حوزه پارچه ها و انواع محصولات برزنتی فعالیت های گسترده و بزرگی هم در حوزه سازه های اسپیسی هم دارد.

بررسی مصارف متعدد چادر های برزنتی

با توجه به مطالب فوق، در این بخش سعی شده است به اصلی ترین کاربرد های چادر های برزنتی پرداخته شود. به همین علت در ادامه مطالب به اصلی ترین و معمول ترین کاربرد های این محصولات اشاره شده است.

کاربرد در تولید چادر های مسافرتی

امروزه به جهت تولید مقاوم ترین و مرغوب ترین چادر های مسافرتی از پارچه های برزنتی استفاده می شود. چادر های برزنتی امنیت و حفاظت افراد را در سفر ها و کمپ های طبیعت گردی تامین خواهد کرد.

کاربرد در تهیه چادر های ترانزیتی

جهت حفظ امنیت و سلامت کالا ها و اجناس به هنگام حمل و جابجایی آن ها توسط ماشین های باربر از چادر های برزنتی مخصوص ترانزیت استفاده می شود. به این طریق از آسیب دیدن یا مرطوب شدن بار ها محافظت خواهد شد.

کارایی در تولید چادر های امدادی و نظامی

از آنجا که در شرایط بحرانی نیازمند به ایمن ترین و سریع ترین وسایل و تجهیزات هستیم. جهت افزایش امنیت افراد آسیب دیده و جهت حفاظت از آن ها از چادر های برزنتی مخصوص امداد رسانی استفاده می شود. همچنین برای ایجاد سرپناهی مطمئن که قابلیت استتار را داشته باشد به تولید و تهیه چادر های اسکلتی نظامی از جنس برزنت پرداخته خواهد شد.

کاربرد در تولید چادر های ضد حریق

همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره شد، یکی از ویژگی های برزنت مقاومت بالا آن در برابر حرارت می باشد. به همین علت در مواقع بحرانی انتشار آتش، ماموران آتش نشانی جهت حفاظت از افراد چادر های برزنتی ضد حریق را بر پا خواهند کرد. این مورد هم یکی دیگر از موارد مصارف چادر های برزنتی به شمار می رود.

نتیجه گیری

با توجه به مطالب فوق، بی شک مصارف چادر های برزنتی محدود به موارد مذکور نخواهد شد. در واقع مصارف چادر های برزنتی از موارد متعددی برخودار است.

بنابراین جهت اطلاع از کاربرد های متعدد چادر های برزنتی می توانید، با نمایندگان فروش فروشگاه اترس چادر تماس گرفته و جهت بازدید از سایر محصولات به فروشگاه شهر چادر مراجعه فرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *