بررسی پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا در حوزه های مختلف

بررسی برزنت ۲ لا ۳ لا

بررسی پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا یک نوع پارچه برزنتی چند لایه است که همچون سایر پارچه های چند لایه از مقاومت بسیار بالایی برخودار است.

برزنت ۲ لا ۳ لا نسبت به پارچه برزنتی ۱ لا ۵ لا دارای دوام بسیار بیشتری می باشند. همچنین به علت مقاومت بالا و قیمت مناسبی که دارند، تقاضا زیادی خواهند داشت.

ساختار و بررسی پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا 

پارچه برزنتی مذکور، همچون سایر پارچه های برزنتی چند لایه از ترکیب ماده های درشت مولکول پلی استر و الیاف طبیعی تولید خواهند شد.

در واقع تار و پود این نوع از پارچه های برزنتی چند لایه از ۸۰ درصا الیاف پنبه و ۲۰ در صد پلی استر تشکبل شده است. همچنین وزن برزنتی ۲لا ۳ لا حداکثر در هر متر مربع ۴۵۰ گرم می باشد.

کاربرد پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا

همانطور که در مطالب قبل به آن اشاره شد، پارچه برزنتی ۲ لا ۳ لا از پارچه های برزنتی چند لایه ۱ لا ۵ لا مقاومت بیشتری دارند.

این نوع پارچه دارای کاربرد های بسیاری می باشند، به علت تشابهی که به پارچه های برزنتی ۱ لا ۵ لا دارند در برخی از موارد به صورت مشابه کاربرد خواهند داشت. در ادامه به برخی از این کاربرد ها توسط فروشگاه اترس گروپ اشاره شده است.

  • تولید چادر های مسافرتی و قابل حمل
  • تهیه سایبان ها و محصولات مشابه
  • ساخت پرده های محافظ
  • استفاده برای درزگیر ها
  • تولید چادر های مخصوص طبیعت گردی و کوهنوردی

نتیجه گیری

با توجه به مطالب فوق، باید در نظر داشت،برزنت ۲ لا ۳ لا با در نظر داشتن مقاومت بیشتری که دارد از هزینه بالا تری نیز برخودار است. پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا علاوه بر خاصیت کشسانی فوق العاده، مقاوم در برابر آب نیز می باشد.

به همین علت توصیه می شود جهت تهیه این پارچه برزنتی به فروشگاه اترس گروپ مراجعه کرده و از خدمات پس از فروش این فروشگاه بهره مند شوید. همچنین جهت بازدید سایر محصولات می توانید به فروشگاه اترس گروپ مراجعه فرمایید.

 

بررسی پارچه برزنت ۲ لا ۳ لا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *