بررسی ویژگی های پارچه های جودون

پارچه جودون

درباره این محصول

پارچه جودون یکی از پارچه های شناخته شده با خاصیت ضد آب است. پارچه جودون با توجه به نوع بافت درشت و خاصی که دارد به این نام شناخته می شود.

پارچه جودون به علت مزایا بسیاری که دارند، از تنوع بالایی برخودار هستند. در واقع این نوع پارچه مطابق با کاربرد مورد نظر از نخ های متنوع لاکرا، پنبه و پلی استر تولید می شوند.

در این مقاله فروشگاه اترس گروپ جهت افزایش اطلاعات و راهنمایی بیشتر مخاطبان خود، به معرفی و بررسی کامل پارچه های جودون می پردازد.

نحوه تولید جودون

علت نام گذاری به این اسم، نحوه بافت آن ها می باشد. اغلب بافت پارچه های مذکور توسط ماشین گرد بافی صورت می گیرد که نما بسیار خاصی به جلوه پارچه می بخشد. در واقع چنین بافتی نسبت به سایر بافت ها مستحکم تر و غیر قابل نفوذ تر می باشد.

در برخی موارد بافت جودون با ترکیب سایر الیاف طبیعی و مصنوعی انجام می شود که بر کیفیت و استحکام این پارچه می افزاید.

انواع این پارچه 

به طور معمول پارچه های جودون وابسته به موادی که در تولید آن ها به کار می رود متمایز از هم شناخته می شوند.

از آنجا که کاربرد پارچه های مذکور بسیار گسترده و کاربردی می باشد، این پارچه ها با سه نوع الیاف محبوب و مرغوب دیگری ترکیب خواهند شد. در ادامه به انواع پارچه های جودون اشاره شده است.

  • جودون پنبه
  • جودون لاکرا
  • جودون پلی استر

کاربرد پارچه های جودون

این قبیل پارچه ها  به علت زیبایی بصری ویژه ای که دارند، در زمینه های بسیاری مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع با توجه به مقاومت بالا این نوع پارچه در برابر نفوذ آب و رطوبت، از پارچه مذکور برای ساخت محصولات زیر استفاده خواهد شد.

  • ساخت انواع صندلی های تاشو و مسافرتی
  • تولید کیف و کوله های مقاوم
  • کاربرد در تولید برخی از پوشاک ها
  • تولید چادر های مسافرتی و ترانزیتی

نتیجه گیری

همانطور که در مطالب فوق اشاره شد، با در نظر گرفتن زیبایی و کاربرد فراوان این پارچه توصیه می شود، این محصولات را از فروشگاه های معتبر تهیه کنید.

همچنین پیشنهاد می شود، برای تهیه انواع پارچه جودون به فروشگاه اترس گروپ مراجعه کرده و جهت دریافت اطلاعات بیشتر با نمایندگان فروش اترس گروپ تماس حاصل فرمایید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *