کاربرد و بررسی پارچه ضد حریق آزبست

پارچه ضد حریق آزبست

درباره پارچه ضد حریق آزبست

پارچه ضد حریق آزبست نوعی از پارچه های برزنتی مقاوم در برابر حرارت بالا است. پارچه ضد حریق آزبست با توجه به ساختار مقاوم و مستحکمی که دارند، متقاضیان و مخاطبان زیادی را جذب خواهند کرد.

این نوع پارچه با توجه به مضرات و خطراتی که برای محیط زیست دارند، تولید و استفاده از آن ها دارای محدودیت هایی می باشد.

بررسی ساختار برزنت آزبست

پارچه برزنتی آزبست به نام پارچه تفلونی نیز شناخته می شود. این پارچه از ترکیب الیاف نسوز آزبست با الیاف طبیعی پارچه تولید خواهد شد. ساختار و ترکیبات خاص این پارچه برزنتی به گونه ای است، که امکان تحمل حرارت ۴۵۰ درجه سانتی گرادی را داشته باشد.

همچنین پارچه برزنتی مذکور در شرایط بسیار خاص توانایی تحمل ۲۵۰ تا ۵۵۰ درجه سانتی گراد را نیز خواهد داشت.

انواع پارچه برزنتی آزبست

پارچه مذکور در دو صورت غباردار و بدون غبار در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. با توجه به مضرات و اثرات منفی که این نوع پارچه بر محیط زیست دارند، بهتر است از نوع بدون غبار آن استفاده شود.

پارچه معرفی شده از مواد فایبر کریستولیت در درجه بسیار بالا تولید شده و انعطاف بسیار منحصر به فردی دارد. بنابراین با چنین ساختاری در تولید این پارچه، شاهد استحکام بالا آن در کنار انعطاف پذیری این پارچه خواهیم بود.

کاربرد های پارچه معرفی شده

امروزه با توجه به پیشرفت روز از افزون فناوری، شاهد کاربرد های فراوان محصول مذکور در صنعت خواهیم بود. این پارچه با توجه به تمامی ویژگی های خاصی که دارد، مناسب ترین گزینه برای استفاده به عنوان درزگیر کوره های داغ به شمار می آید. در ادامه به سایر کاربرد های صنعتی این محصول اشاره شده است.

  • نیروگاه های برق
  • تاسیسات مرتبط با ساختمان
  • عایق قالب های ریخته گری

خلاصه مطالب

با توجه به مطالب فوق، پارچه نسوز آزبست از مقاوم ترین نوع پارچه های ضد حریق به شمار می آید. با توجه به محدودیت های مذکور در تولید این پارچه توصیه می شود، از فروشگاه ها و تولید کنندگان معتبر تهیه نمایید.

فروشگاه اترس گروپ یکی از تولید کنندگان انواع پارچه های برزنتی در طرح و کارایی های متنوع می باشد. همچنین می توانید جهت بازدید از محصولات بیشتر با نمایندگان فروش اترس گروپ تماس حاصل فرمایید.

پارچه نسوز آزبست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *