همه چیز درباره پارچه برزنت نیسان

اترس چادر

معرفی مناسب ترین پارچه برزنت نیسان

پارچه برزنت نیسان یکی از پر کاربرد ترین نوع پارچه های برزنیت موجود در بازار می باشد. این نوع پارچه همچون سایر پارچه های برزنتی از ویژگی های بارزی برخوردار است.

پارچه های برزنتی برای استفاده در خودرو های نیسان، از روکش پلاستیک و یورتان در تنوع یک لایه، دو لایه و سه لایه تولید خواهند شد. پارچه های مذکور، به طور معمول حداکثر دارای دو لایه از چرم های مصنوعی می باشند.

کاربرد پارچه معرفی شده

همانطور که مشهود است، نیسان یک نوع ماشین باری می باشد و برای حفاظت از بار های موجود از پارچه های مستحکم برزنتی استفاده خواهد شد.

این نوع پارچه دارای گیره های فلزی می باشد، تعبیه این نوع از گیره ها بر لبه پارچه های برزنتی فوق به علت ایجاد سهولت در نصب آن خواهد بود.

ویژگی های پارچه های مذکور

پارچه های برزنتی از محکم ترین نوع پارچه های موجود در بازار می باشند، به همین علت دارای ویژگی های منحصر به فردی هستند که در تمامی آن ها مشترک خواهد بود.

یکی از اصلی ترین ویژگی پارچه های برزنت مذکور، مقاومت آن ها در برابر سیالات شیمیایی می باشد. در ادامه به سایر ویژگی های این نوع از برزنت های مستحکم اشاره خواهیم کرد.

  • دارای خاصیت آنتی باکتریال
  • مقاوم در برابر خراش
  • دارای خاصیت کشسانی بالا
  • غیر قابل نفوذ در برابر رطوبت و مایعات
  • مقاوم در برابر تابش نور خورشید
  • سهولت در نصب
  • انعطاف پذیری بالا

خلاصه مطالب

با توجه به تمامی نکات ذکر شده در مطالب فوق، می توان پارچه برزنت نیسان را یکی از محافظ های اساسی بار های موجود در چنین خودرو هایی دانست.

به علت حساسیت کاربرد این نوع پارچه ها توصیه می شود برای تهیه و خرید این محصولات به مراکز فروش معتبر که دارای خدمات پس از خرید هستند مراجعه فرمایید.

فروشگاه اترس گروپ با عرضه انواع پارچه های برزنتی و ارائه خدمات پس از فروش، یکی از تولیدکنندگان محصولات برزنتی محسوب می شود. همچنین این امکان وجود دارد که قبل از هر گونه اقدام به خرید، با کارشناسان فروش این فروشگاه تماس حاصل فرمایید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *